Met deze kaart doe ik mee bij: 4-Seasons Challenge blog . Ze vragen een kaart met stempels zonder in te kleuren. Fijne dag!
groetjes Mariëtte
Kaarten van Mariëtte
groetjes Mariëtte
Gisteren zag ik een leuk model bij enkele bloggers. Ik had zo'n zin om dat te proberen. Gisteravond gelijk naar mijn hobbykamer gegaan en dit kaartje gemaakt.
Een model dat makkelijk is om te maken en een leuk effect geeft.
Met dit kaartje doe ik mee bij: de Egel waar ze dit model vragen.
groetjes Mariëtte
Bij Dutch Card Lovers vragen ze een kaart met (echte) knopen. Ik heb een doos vol met knopen staan, dat was dus geen probleem. Ik vond ook nog een mooie stoffen knoop en nog leuk papier met knopen. Onderstaand kaartje heb ik hiermee gemaakt.
Fijne dag, Mariëtte
In de tijd dat ik nog voor de klas stond werkten we veel met een "woordspin". Vandaag een kaart gemaakt aan de hand van 2 woorden uit de woordspin.
Ik heb de woorden gefeliciteerd en bloemen gebruikt. Het papier heb ik laatst op de beurs in Nijkerk gekocht.
Met deze kaart die ik mee met: 4-season challenge
Met deze kaart doe ik mee met: Knutsels en Kadootjes waar ze bloemen vragen.
Fijne dag, groetjes Mariëtte
Ik doe mee met de challenge van: knutsels en kadootjes waar ze een winters kaartje vragen.
groetjes Mariëtte
Met deze kaart doe ik mee bij: De Egel waar ze 1 of meer huisjes vragen.
groetjes Mariëtte
Challenge: DCL
Zo leuk - ik heb net op de blog van Colien gelezen dat ik de weggever heb gewonnen!