woensdag 6 mei 2026

Bloemenkaart

 Gisteren zag ik een leuk model bij enkele bloggers. Ik had zo'n zin om dat te proberen. Gisteravond gelijk naar mijn hobbykamer gegaan en dit kaartje gemaakt.





Een model dat makkelijk is om te maken en een leuk effect geeft. 

Met dit kaartje doe ik mee bij: de Egel waar ze dit model vragen. 

groetjes Mariëtte

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Lekker vrolijk met alle bloemetjes.
    Ik zag het model ook bij De Egel en wil er ook nog mee aan de slag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel leuk dit model Mariëtte
    Je hebt er een leujk kaartje meegemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk model he? Ik heb er ook met veel plezier aan gewerkt. Wat leuk dat dit model jou inspireerde om gelijk deze mooie kaart te maken. Fijn je bij de Egel uitdaging te zien. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je zo snel bent! En het is een super kaartje! Leuk model is het he?
    Echt eentje om te onthouden.
    Dank je wel dat je meeodet bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de bloemenkar erop
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen