Gisteren zag ik een leuk model bij enkele bloggers. Ik had zo'n zin om dat te proberen. Gisteravond gelijk naar mijn hobbykamer gegaan en dit kaartje gemaakt.
Een model dat makkelijk is om te maken en een leuk effect geeft.
Met dit kaartje doe ik mee bij: de Egel waar ze dit model vragen.
groetjes Mariëtte

Wat een leuke kaart! Lekker vrolijk met alle bloemetjes.
BeantwoordenVerwijderenIk zag het model ook bij De Egel en wil er ook nog mee aan de slag.
Groetjes van Henriët
Ja heel leuk dit model Mariëtte
BeantwoordenVerwijderenJe hebt er een leujk kaartje meegemaakt!
Liefs Martha
Ja leuk model he? Ik heb er ook met veel plezier aan gewerkt. Wat leuk dat dit model jou inspireerde om gelijk deze mooie kaart te maken. Fijn je bij de Egel uitdaging te zien. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderenWat ontzettend leuk dat je zo snel bent! En het is een super kaartje! Leuk model is het he?
BeantwoordenVerwijderenEcht eentje om te onthouden.
Dank je wel dat je meeodet bij de Egel!
wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de bloemenkar erop
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen